Een Vooruitziende Blik op de Feestdagen
Hoewel het nog maar juli is, is het nu hét moment om je marketingstrategie voor de feestdagen vorm te geven. Consumenten beginnen steeds eerder met het zoeken naar cadeaus en inspiratie, soms al in augustus. Dit biedt mkb-ondernemers de kans om hun producten en diensten effectief in de markt te zetten, succesvol in de aanloop naar deze belangrijke winkelperiode. Het is belangrijk om je nu voor te bereiden en je zichtbaarheid te vergroten.
Pinterest: Een Ondergewaardeerd Marketingplatform
Pinterest, met maar liefst 570 miljoen gebruikers, heeft bewezen een effectief platform te zijn voor bedrijven die zich willen richten op consumenten met een hoge koopintentie. Door gebruik te maken van de mogelijkheden die Pinterest biedt, kun je jouw producten op een visueel aantrekkelijke manier presenteren. Pinterest heeft onlangs een nieuwe Holiday Marketing-gids gepubliceerd die specifiek gericht is op het gebruik van de platformfuncties om jouw Pin-strategie te maximaliseren. Deze gids biedt waardevolle inzichten in hoe je Pinterest het beste kunt inzetten voor jouw marketingdoelen dan wel specifieke tips over hoe je gebruik maakt van de platformfuncties.




