Artikel 1 - DefinitiesIn deze voorwaarden wordt verstaan onder:Ondernemer: Sem Booij, handelend onder de handelsnamen WBoost ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 80675603, met BTW-nummer NL003477775B58, gevestigd en te bereiken via +31 6 36 45 10 24.2.
Opdrachtgever: de natuurlijke of rechtspersoon die een overeenkomst aangaat met de Ondernemer.
3. Overeenkomst: een overeenkomst tussen de Ondernemer en de Opdrachtgever betreffende het leveren van diensten door de Ondernemer aan de Opdrachtgever.
Artikel 2 - Toepasselijkheid: Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de Ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen Ondernemer en Opdrachtgever.De Opdrachtgever accepteert de toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden door het plaatsen van een bestelling of het accepteren van een offerte.
Artikel 3 - Het aanbod: Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige beschrijving van de aangeboden diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de Opdrachtgever mogelijk te maken.
Artikel 4 - De Overeenkomst: De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Opdrachtgever het aanbod heeft aanvaard en voldoet aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2. Indien de Opdrachtgever het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de Ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod.
3. De Ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders op de hoogte stellen of de Opdrachtgever aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst. Indien de Ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
Artikel 5 - Betaling: Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de Opdrachtgever verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen het aangegeven betalingstermijn op de factuur.
2. Word de betalingstermijn en eerste herinnering niet voldaan? Dan worden eventuele diensten die worden uitgevoerd direct gestopt en wordt er niet meer voldaan aan de overeenkomt tot dat de afnemende partij het volledige bedrag betaald.
3. De Opdrachtgever heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de Ondernemer te melden.
Artikel 6 - Klachtenregeling: De Ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de Ondernemer, nadat de Opdrachtgever de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de Ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de Ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de Opdrachtgever een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.